I juli gör vi nästa release med flera smaskiga funktioner. Här är en liten teaser-film där vi visar upp en av de nya funktionerna. Vår utvecklare Linda förklarar hur man på användarnivå lätt kan byta till det färgtema som passar användaren bäst.

Gillar du den nya funktionen? Kom gärna med feedback och förslag på hur vi kan förbättra våra lösningar. Vi uppdaterar och utvecklar Sweet kontinuerligt för att göra våra funktioner ännu mer användarvänliga.

Fler blogginlägg

Gör det enklare att bli kund genom att automatisera

Gör det enklare att bli kund genom att automatisera

Manuella processer, kontroll av data och en låg grad av digitalisering är exempel på utmaningar hos många företag. Genom att automatisera gör man det inte bara enklare att bli kund, utan sänker dessutom ofta sina administrativa kostnader.

Lärdomar från vårt webinar med Nordnet

Lärdomar från vårt webinar med Nordnet

  Nyligen hade vi ett välbesökt webinar med rubriken: Så har Nordnet gjort digitalisering till en del av sitt DNA. Vi gästades av Carl Lönndahl, Head of Change & System Management på Nordnet som berättade om hur de jobbar med automatisering och hur det hjälpt...

Nya releaser

Nya releaser

Sweet släpper nya lösningar under november 2020 med visionen ”To radically automate customer processes “for real” for any organization.
Stort fokus ligger på ”do it yourself” – att enkelt kunna konfigurera och ändra i applikationer och processer på egen hand.

Vikten av digitalisering i utmanande tider som dessa!

Vikten av digitalisering i utmanande tider som dessa!

Att få hjulen att snurra och verksamheter att överleva i vårt samhälle är en gemensam angelägenhet, men vad händer i företag som är vana med manuella processer då många arbetar från hemmet? Vi kommer säkerligen att få se en massa forskning på detta. Jag är övertygad...

Automatisera kundresan: Rita upp processer och kartlägg touchpoints

Automatisera kundresan: Rita upp processer och kartlägg touchpoints

Det krävs mer av företag idag för att nå ut och för att leverera enligt kundernas förväntan. Det är därför av största betydelse att ni vet när ni ska kontakta era kunder och med vilken typ av kommunikation. Genom att kartlägga och automatisera hela eller delar av er kundlivscykel kan ni säkerställa just detta, att ni kontaktar era kunder vid rätt tid och med rätt typ av kommunikation.

Tuwa berättar om sin praktik hos oss!

Tuwa berättar om sin praktik hos oss!

Vi är glada att introducera en ny praktikant på Sweet - Tuwa Sjöberg. Hon studerar systemvetenskap på Stockholms Universitet. Hon ska vara här i tio veckor och jobba mycket med projektledning och allt vad det innebär. Hur kommer det sig att du valde att utbilda dig...

Vi välkomnar Jenny till Sweet!

Vi välkomnar Jenny till Sweet!

Sweet fortsätter att expanderar och ett av teamets senaste tillskott är projektledaren Jenny Carlsson Ståbi. Varför Sweet Systems? Företaget matchade det jag läst på universitetet så som digitalisering, automatisering och framtidslösningar. Jag tycker också att det...

2020 – Vad kan vi förvänta oss?

2020 – Vad kan vi förvänta oss?

Jag tänker såhär:  För två år sedan var digitalisering och automatisering på ”hype-kurvans” topp. Någon tycker säkert att det var något annat år. Oavsett vilket så hände det något under 2019. Fler och fler började inse att det var dags för handling istället för prat....

God Jul önskar teamet på Sweet

God Jul önskar teamet på Sweet

  God jul & Gott nytt år   Så här i slutet på året vill vi säkert alla passa på att titta tillbaka lite och reflektera över hur det har gått. Reflektion är nyckeln till att göra det nya året bättre än det förra, så låt oss tänka tillbaka: Vad hände förra...