Vi brinner för det vi gör och vi har turen att omges av innovativa kunder som drivs av att hitta nya smarta lösningar och som vill förändra sin verksamhet.

Därför har vi på Sweet initierat Sweet Innovation Award – ett pris som vi årligen kommer att ge ut till den kund som stuckit ut under året – vår mest innovativa kund.

Det första priset kommer att delas ut nästa vecka, den 17 november, under vårt afterworkmingel i Kungsträdgården i centrala Stockholm.

Vi kommer också fira att vi fyller tvåsiffrigt – 10 år – och ge ett smakprov på den senaste trendspaningen inom automatisering och digitalisering.

Läs fler blogginlägg

Gör det enklare att bli kund genom att automatisera

Gör det enklare att bli kund genom att automatisera

Manuella processer, kontroll av data och en låg grad av digitalisering är exempel på utmaningar hos många företag. Genom att automatisera gör man det inte bara enklare att bli kund, utan sänker dessutom ofta sina administrativa kostnader.

läs mer
Lärdomar från vårt webinar med Nordnet

Lärdomar från vårt webinar med Nordnet

  Nyligen hade vi ett välbesökt webinar med rubriken: Så har Nordnet gjort digitalisering till en del av sitt DNA. Vi gästades av Carl Lönndahl, Head of Change & System Management på Nordnet som berättade om hur de jobbar med automatisering och hur det hjälpt...

läs mer