Ärendehantering
Ha full kontroll över alla ärenden som inkommer. Tydlig tilldelningsstruktur och ett lätt sätt att ge professionell service från vilken enhet som helst.
Sweet CRM

CRM

Tappa inte bort all kontakt ni haft med kunder. Låt istället systemet hjälpa er att få affärsinsikter och en klar bild vart pengar görs och hur ni på bästa sätt kan lyfta företaget till nya nivåer i kunders ögon.
Business Automation

Sweet Automation är en plattform som bygger på teorierna om Business Automation och används av både marknads- och försäljningsorganisationer, kundservice, eftermarknad och HR, för att automatisera affärsprocesserna.

 

Digitala formulär och blanketter
Med Sweets smarta formulär kan de kostsamma och tidsödande pappersprocesserna bytas ut mot snygga digitala steg för steg formulär. Allt skapas helt utan kod med  Sweet Form Designer och kan publiceras i ett klick för alla typer av enheter. Låt sedan formulären kopplas ihop med objekt i andra system för att visa rätt information vid rätt tillfälle.
Projektportalen

Sweets projektportal är en plattform som alla medarbetare inom företaget kan jobba i. Här hanterar ni allt från kontakter, projekt, digital dokumentation och ärenden till närvaro och tidrapporter.

 

Digital personalliggare
Sweets digitala personalliggare uppfyller Skatteverkets nya krav för byggbranschen. Medarbetarna kan snabbt och enkel registrera sig och anmäla närvaro via sms. Via checka in/checka ut funktionen kan du välja att skapa tidrapporter.
F2F & D2D
Med ett digitalt stöd kan du effektivisera din Street/Door-bearbetning och förbättra kund- eller värvarupplevelsen. Exempelvis kan du minska manuell handläggning och hantering av scheman och tider.

Kontakta oss

Sweet! Vi ser fram emot att höra ifrån dig.

Var först med att få information om våra nya releaser och insikter

Genom nyhetsbrevet kommer du få nyheter och exklusiva inbjudningar till seminarier och events.
Contact us
Ask us a question!