Funktioner i Sweet
Vi har mängder av funktioner i vår plattform och på Sweet tänker vi stort, saknas någon funktion du vill ha? Då anpassar vi den till dig.

Kundregister och portal
Samla dina kunder i Sweet för att lätt kunna hantera och ha koll på dem. B2B och B2C. Lägg till kundportal med anpassade sidor.

GDPR-stöd

Affärer

Ärendehantering
Arbeta med ärende per typ, grupp och ansvarig.
Följ enkelt upp via status och få påminnelser.

Pipeline/översikt
Få en smart översikt över affärer, ärenden eller projekt med filtrerbara pipelines.

Office 365-integration
Möjlighet att logga in via Office365 och synka e-mail och kalender.

Kalender
Full kalenderfunktion för att boka och visa olika typer av händelser. Se andras kalendrar.

Ingående/utgående mail
Koppla på dina egna mailboxar. För både in- och utgående mail.

Marknadsplan

Marknadsprojekt

Marknadsaktiviteter

Automatisering
Automatisera marknadskommunikation, ärendehantering och försäljning på ett enkelt sätt.

Formulär
Skapa enkelt snygga & smarta, digitala formulär. Lägg till e-signatur,

Uppföljning & Statistik

Urvalslistor
Använd standardurval eller ta fram egna som du sen kan spara och dela med andra.

Export
Exportera information från Sweet med ett knapptryck. Sätt rättigheter på exporter.

Projektplanering

Tidrapportering
Rapportera och attestera tidrapporter och utlägg.

Dokumenthantering
Hantera, tilldela. tagga och organisera dokument och filer.

E-postmallar
Skapa och använd e-postmallar i HTML för t ex autosvar direkt från Sweet.

Mobilt stöd

SaaS / On Premise
Välj om Sweet ska hantera hostingen eller om ni ska använda egna servrar.

Integrationer

Offlinestöd

Arbetsorder

Rollanpassning
